Yrityksen verkkosivut

Verkkosivut ovat verkkomarkkinoinnin keskipiste, johon ohjataan liikennettä eri kanavien ja välineiden avulla. Liikenteenlähteitä ovat esimerkiksi verkkomainonta, sosiaalinen media ja sähköpostimarkkinointi.

Järkevästi toteutettu kotisivukokonaisuus on yrityksen virtuaalinen myyntimies ja markkinointiautomaatti, joka tuottaa tuloksia ympärivuorokautisesti vuoden jokaisena päivänä.

Verkkosivujen tehtävä on tehdä yritys näkyväksi verkossa, herättää luottamusta ja kiinnostusta tarjomaa kohtaan, sekä saada sivukävijät ottamaan yhteyttä, pyytämään tarjousta tai ostamaan heti.

Suositellut artikkelit

Uusimmat artikkelit

Itsepäivitettävät vai itseylläpidettävät verkkosivut?

Mahdollisuus päivittää omia kotisivujaan itse on, tai pitäisi olla, yksi tärkeimmistä verkkosivujen vaatimuksista. Tietojen ajantasaisuus ja uuden sisällön julkaisu ovat ehdottoman tärkeitä asioita tänä sisältöjen kulta-aikana. Itsepäivitettävyyden varjoon jää kuitenkin usein kysymys ylläpidosta. Kuka huolehtii, että sivusto käy ja kukkuu?

Kotisivujen teko on kuin talon rakentaminen

Kotisivujen saamiseksi nettiin tarvitaan verkkotunnus, kotisivutila webhotellista ja kotisivutiedostot, joiden kannattaa olla sisällönhallintajärjestelmän muodossa itsepäivitettävyyden varmistamiseksi. Sivuston suojaaminen SSL-sertifikaatilla on myös suositeltavaa.